Negyedszer is Superbrands a BASF

A Magyarországon hét éve működő Superbrands program mellett első alkalommal 2008-ben díjazták az üzleti szektor (B2B) szereplőit. A Business Superbrands elismerést olyan hazai márkának ítélhetik meg, amelyek nem közvetlenül a fogyasztókat, hanem vállalkozásokat, szervezeteket szolgálnak ki. A BASF Hungária idén újra a kiválasztottak közé került, így a Business Superbrands 2011 védjegy büszke tulajdonosa.

Több mint másfél évtizeddel ezelőtt marketinggel és kommunikációval foglalkozó neves szakemberek indították útjára a Superbrands programot Nagy-Britanniában. A céljuk kettős volt: egyrészt a kiemelkedő erejű márkák reflektorfénybe állítása, másrészt pedig követendő példák fel- és bemutatása a fejlődni, növekedni kívánó piaci szereplők számára. A program azóta a világ minden részén ismertté vált, ma már 5 földrész 87 országában jelent különleges minősítést.

A BASF márka először 2008-ban kapott Superbrands elismerést. Ezt akkor a vállalat Agrodivíziója érdemelte ki, majd a követő évben már a cég egésze nyert Business Superbrands védjegyet.

superbrands-magyarorszag


„Nagyon örülök, hogy a BASF Hungária immár negyedszer, 2011-ben is a legjobbak közé került. Az idei esztendő különösen kedves nekünk, hiszen amellett, hogy ez a Kémia Nemzetközi Éve, idén ünnepeljük a BASF Hungária Kft. 20. születésnapját. Megtisztelő egy ilyen évben is a legjobb magyar márkák és cégek közé tartozni.” – nyilatkozta az elismerés kapcsán Dr. Herbert Fisch, a BASF Hungária Kft. ügyvezető igazgatója.

Idén negyedik alkalommal ült össze a 15 tagú, független szakemberekből álló zsűri, akik a Dun&Bradstreet adatbázis, valamint szakmai kamarák és szövetségek segítségével döntöttek arról, hogy az eléjük kerülő 3000 márkát/céget tartalmazó listából melyek viselhetik az üzleti márkáknak ítélt Superbrands védjegyet.

basf_colors


A BASF-ről

A BASF a világ vezető vegyipari vállalata: The Chemical Company. Termékválasztéka a vegyszerektől, műanyagoktól, a speciális adalékokon, mezőgazdasági termékeken és finomkemikáliákon át a nyersolajig és földgázig terjed. A BASF megbízható partnerként igyekszik hozzájárulni szinte minden iparág szereplőinek sikeres működéséhez. Forradalmian új termékeivel és intelligens megoldásaival a BASF fontos szerepet játszik az igazán fontos globális kérdések, mint például a környezetvédelem és klímaváltozás, energiahatékonyság, élelmezés és mobilitás megoldásában. 2010-ben a BASF forgalma meghaladta az 63,9 milliárd eurót, és mintegy 109.000 alkalmazottat foglalkoztatott. A BASF részvényeivel a frankfurti (BAS), londoni (BFA) és zürichi (AN) tőzsdén kereskednek. További információk a társaság hivatalos weboldalán a www.basf.com és a Social Media Newsroom-ban, a newsroom.basf.com címen találhatók.

2011-06-05 21:31:24

Regisztráció
HÍRLEVÉL REGISZTRÁCIÓ
Keresés
Mit:
Hol:
gyogyszercimke Chemgeneration